E-PR

W ramach obsługi e-PR proponujemy klientom działania interwencyjne mające na celu poprawienie wizerunku i wzmocnienie pozycji firmy w Internecie. Odbywa się to poprzez zagęszczenie wzmianek o marce klienta, modelowanie dyskusji w „żywych“ wątkach w sposób zaplanowany, marginalizację negatywnych opinii poprzez ekspozycję opinii pozytywnych i neutralnych lub o charakterze informacyjnym (fora, recenzje, blog, artykuły). Działania opierają się na wykorzystaniu części lub wszystkich narzędzi:
– Pressy,
– WOMM- Marketing szeptany ,
– Marketing Influence.

PRESSY

Zajmujemy się tworzeniem i dystrybucją materiałów PR-owych klienta: artykułów, komunikatów, materiałów graficznych w obrębie mediów internetowych. Oferujemy pełen profesjonalizm, wysoka jakość tekstów, adekwatny dobór miejsc publikacji.

MARKETING INFLUENCE

Marketing przez rekomendacje topowych polskich influencerów- stars, instagramerów oraz blogerów. Usługa szczególnie rekomendowana branży Fashion, FMCG – spożywczej, kosmetycznej oraz dziecięcej. Na zlecenie klienta robimy research tematycznych influencerów i przeprowadzamy z nimi proces ustalenia warunków i formalności. Finalnie doprowadzamy do egzekucji ustaleń na linii klient- influencer w formie zrealizowanych publikacji,co przedstawiamy w cyklicznym raporcie lub raporcie z akcji specjalnej.

WOMM - MARKETING SZEPTANY

To usługa z kategorii PR-owych zadań specjalnych. Realizowany na zlecenie klienta zawsze opiera się o realne rekomendacje opisywane na podstawie przetestowania usług lub produktów klienta przez redaktora/ów agencji oraz zapoznania się z możliwie dużą liczbą informacji. Nazywany również marketingiem rekomendacji, bo właśnie dzięki opiniom- pozytywnym i neutralnym wpływa na postrzeganie firmy przez konsumenta i jego cele zakupowe.

W ramach usługi przeprowadzamy monitoring sieci w wyszukiwaniu pożądanych fraz kluczowych, wybieramy żywe, wysokopozycjonujące się wątki, w których poruszane są kwestie nas interesujące, inicjujemy nowe. Opinie mają charakter wpisu na forum, komentarza na blogu lub Instagramie, oceny w recenzjach Facebooka bądź Mapach Google. Pakiety ilościowe dobierane są na podstawie zrealizowanego wstępnie researchu i rekomendacji. Klientom gwarantujemy profesjonalny charakter opinii oraz pełną poufność.

NA ŻYCZENIE KLIENTA DODATKOWO: